Mobilna aplikacja Opal dla naszych klientów biznesowych powstała, aby jeszcze bardziej ułatwić proces składania zamówień na zdjęcia nagrobkowe oraz ich obsługę.
. Analogicznie do formularza na naszej stronie, aplikacja prowadzi krok po kroku przez proces zamówienia. Aby rozpocząć zamówienie, po uzupełnieniu i sprawdzeniu danych, wystarczy nacisnąć PLUS na dole ekranu.
2)
Domyślne ustawienia dowodu płatności, metody płatności oraz metody dostawy, aby nie trzeba było wybierać tych parametrów przy każdym zamówieniu. Wejdź w KONTO, a następnie MOJE DANE. Po zescrollowaniu w dół, możesz wybrać własne domyślne ustawienia. W tym miejscu możesz także uaktualnić lub zmienić swoje dane do wysyłki i faktury.
3)
Lista zamówień. W zakładce KONTO -> MOJE ZAMÓWIENIA znajdziesz listę swoich dotychczasowych zamówień. To tutaj znajdziesz
gotowe projekty oraz z tego miejsca możesz
złożyć reklamację dla wybranego produktu.
4)
Składanie reklamacji i zwroty. W tym celu należy odszukać odpowiednie zamówienie w zakładce KONTO -> MOJE ZAMÓWIENIA, a następnie przesunąć go w lewo. Szczegółowa instrukcja składania reklamacji znajduje się
TUTAJ. W zakładce REKLAMACJE I ZWROTY znajdziesz wszystkie swoje zamówienia reklamowane, a także skrót do instrukcji składania reklamacji.
5)
Akceptowanie i dodawanie uwag do projektów. Jeśli projekt do zamówienia będzie gotowy, otrzymasz powiadomienie push na swój telefon. Jeśli wyłączyłeś tę opcję w ustawieniach, to sprawdź, czy na ekranie KONTO widnieje ikonka naszego logo, ona przeprowadzi Cię do odpowiedniego zamówienia, dla którego możesz zobaczyć gotowy projekt i zaakceptować go bezpośrednio w aplikacji.
6)
Cennik i katalog. W aplikacji łatwo odnajdziesz cennik dla klientów biznesowych. Logując się w aplikacji masz dostęp do cennika bez konieczności podawania hasła.
7)
Powiadomienia push. Domyślnie ustawiliśmy tylko kilka z dostępnych powiadomień. Zajrzyj do zakładki USTAWIENIA -> POWIADOMIENIA PUSH i zdecyduj kiedy chcesz dostawać od nas informację na telefon.
8) Masz jeszcze jakieś pytania? O jakie podpowiedzi uzupełnić naszą listę wskazówek? Daj nam znać pisząc wiadomość do naszego biura w zakładce KONTO -> KONTAKT. Tam również znajdziesz miejsce do przesłania swoich uwag technicznych. Jeśli chcesz zadzwonić do naszego biura, w zakładce
KONTAKT dodaliśmy przycisk, który dostępny jest tylko w godzinach pracy naszego biura, czyli pn-pt 8-15.
9) Aplikacja Opal pozwala na
szybki i łatwy przegląd dostępnych opcji materiałów, kolorów, czy też formatów i kształtów fotoceramiki oraz fotokryształów.
10)
Edycja zamówienia w koszyku. Możliwość poprawienia wybranych wcześniej parametrów danego produktu, który znajduje się już w koszyku. Wystarczy przesunąć wybrany produkt w lewo, aby zobaczyć możliwe opcje.
Będziemy wdzięczni za zgłaszanie nam wszelkich usterek i nieprawidłowości! Mamy nadzieję, że nasza apka pozwoli na jeszcze wygodniejszą obsługę i składanie zamówień. Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie, aby nasza obsługa spełniała wszelkie oczkiwania!
Dziękujemy za zaufanie!