Zwroty i reklamacje

Nasze produkty wykonujemy z należytą starannością, podchodząc indywidualnie do każdego zamówienia. Zdajemy sobie sprawę z tego, iż czasami jedyne zdjęcie, które posiada rodzina, może być zniszczone lub bardzo słabej jakości. Dokładamy wszelkich starań, aby uzyskać jak najlepszy efekt, zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Mimo to wiemy, że tak delikatna sprawa, jaką jest wykonanie fotoceramiki lub fotokryształu, może spotkać się z koniecznością wprowadzenia poprawek na już wykonanym produkcie.

W przypadku bardzo zniszczonych fotografii lub wielu zmian takich jak tło, ubranie, zmiana profilu, czy wygładzanie zagnieceń, zachęcamy do wykupienia usługi dodatkowej PROJEKT, dostępnej w formularzu zamówienia w punkcie 7. Dodatki. Usługa ta oznacza, że klient otrzyma plik graficzny do akceptacji lub dodania uwag przed wypaleniem płytki lub szkła.

Jeśli nie chcą Państwo wykonywać projektu, oczywiście nie ma takiej konieczności. W takim przypadku wykonujemy zdjęcie najlepiej jak potrafimy i przesyłamy gotowy produkt bez wglądu w plik graficzny.

Zdając sobie sprawę z tego jak osobiste odczucia budzą fotografie bliskich zmarłych, wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom, jako jedyna firma w Polsce oferujemy GWARANCJĘ SATYSFAKCJI. Nasza gwarancja polega na tym, że w razie potrzeby, przyjmujemy każdą porcelankę lub kryształ wykonane przez nas do poprawek w ramach darmowej reklamacji.


REKLAMACJA


Procedura reklamacji wygląda następująco:

1. Na swoim koncie klienta, w zakładce MOJE ZAMÓWIENIA, kliknij w trzy kropki przy zamówieniu, w którym znajduje się reklamowany produkt.
2. Odnajdź produkt, który chcesz zareklamować i kliknij przycisk REKLAMACJA.
3. Opisz dokładnie swoje oczekiwania odnośnie poprawek.
4. Zapakuj reklamowany produkt, dowód zakupu oraz formularz reklamacji i odeślij do siedziby naszej firmy:

Opal Fotoceramika
ul. Lema 12
20-446 Lublin

Uwaga: Nie przyjmujemy przesyłek przez paczkomaty ani inne punkty odbioru, prosimy o odesłanie paczki bezpośrednio na podany wyżej adres.

5. Kiedy przesyłka do nas dotrze, wykonamy opisane poprawki i wyślemy nowy produkt na wskazany adres.


ZWROT


Procedura zwrotu wygląda następująco:

1. Na swoim koncie klienta, w zakładce MOJE ZAMÓWIENIA, kliknij w trzy kropki przy zamówieniu, w którym znajduje się reklamowany produkt.
2. Odnajdź produkt, który chcesz zareklamować i kliknij przycisk ZWROT.
3. Opisz dokładnie powód zwrotu.
4. Zapakuj zwracany produkt, dowód zakupu oraz formularz zwrotu i odeślij do siedziby naszej firmy:

Opal Fotoceramika
ul. Lema 12
20-446 Lublin

Uwaga: Nie przyjmujemy przesyłek przez paczkomaty ani inne punkty odbioru, prosimy o odesłanie paczki bezpośrednio na podany wyżej adres.

5. Kiedy przesyłka do nas dotrze, dokonamy zwrotu na wskazane konto.