Aplikacja mobilna - wskazówki

Mobilna aplikacja Opal dla naszych klientów biznesowych powstała, aby jeszcze bardziej ułatwić proces składania zamówień oraz ich obsługę.





Funkcje aplikacji:

1) Składanie zamówień. Analogicznie do formularza na naszej stronie, aplikacja prowadzi krok po kroku przez proces zamówienia. Aby rozpocząć zamówienie, po uzupełnieniu i sprawdzeniu danych, wystarczy nacisnąć PLUS na dole ekranu.

aplikacja do fotoceramiki

2) Domyślne ustawienia dowodu płatności, metody płatności oraz metody dostawy, aby nie trzeba było wybierać tych parametrów przy każdym zamówieniu. Wejdź w KONTO, a następnie MOJE DANE. Po zescrollowaniu w dół, możesz wybrać własne domyślne ustawienia. W tym miejscu możesz także uaktualnić lub zmienić swoje dane do wysyłki i faktury.

  ustawienia domyślne w aplikacji


3) Lista zamówień. W zakładce KONTO -> MOJE ZAMÓWIENIA znajdziesz listę swoich dotychczasowych zamówień. To tutaj znajdziesz gotowe projekty oraz z tego miejsca możesz złożyć reklamację dla wybranego produktu.

konto klienta opal

4) Składanie reklamacji i zwroty. W tym celu należy odszukać odpowiednie zamówienie w zakładce KONTO -> MOJE ZAMÓWIENIA, a następnie przesunąć go w lewo. Szczegółowa instrukcja składania reklamacji znajduje się TUTAJ. W zakładce REKLAMACJE I ZWROTY znajdziesz wszystkie swoje zamówienia reklamowane, a także skrót do instrukcji składania reklamacji.

lista reklamacji

5) Akceptowanie i dodawanie uwag do projektów. Jeśli projekt do zamówienia będzie gotowy, otrzymasz powiadomienie push na swój telefon. Jeśli wyłączyłeś tę opcję w ustawieniach, to sprawdź, czy na ekranie KONTO widnieje ikonka naszego logo, ona przeprowadzi Cię do odpowiedniego zamówienia, dla którego możesz zobaczyć gotowy projekt i zaakceptować go bezpośrednio w aplikacji. 

badge gotowego projektu fotoceramiki zamówienia z gotowymi projektami


6) Cennik i katalog. W aplikacji łatwo odnajdziesz cennik dla klientów biznesowych. Logując się w aplikacji masz dostęp do cennika bez konieczności podawania hasła.

cennik fotoceramika apka

7) Powiadomienia push. Domyślnie ustawiliśmy tylko kilka z dostępnych powiadomień. Zajrzyj do zakładki USTAWIENIA -> POWIADOMIENIA PUSH i zdecyduj kiedy chcesz dostawać od nas informację na telefon.

ustawienia opal powiadomienia push opal

8) Masz jeszcze jakieś pytania? O jakie podpowiedzi uzupełnić naszą listę wskazówek? Daj nam znać pisząc wiadomość do naszego biura w zakładce KONTO -> KONTAKT. Tam również znajdziesz miejsce do przesłania swoich uwag technicznych. Jeśli chcesz zadzwonić do naszego biura, w zakładce KONTAKT dodaliśmy przycisk, który dostępny jest tylko w godzinach pracy naszego biura, czyli pn-pt 8-15.

kontakt opal fotoceramika

Będziemy wdzięczni za zgłaszanie nam wszelkich usterek i nieprawidłowości! Mamy nadzieję, że nasza apka pozwoli na jeszcze wygodniejszą obsługę i składanie zamówień. Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie, aby nasza obsługa spełniała wszelkie oczkiwania!

Dziękujemy za zaufanie!