Mobilna aplikacja Opal dla naszych klientów biznesowych powstała, aby jeszcze bardziej ułatwić proces składania zamówień na zdjęcia nagrobkowe oraz ich obsługę.
. Analogicznie do formularza na naszej stronie, aplikacja prowadzi krok po kroku przez proces zamówienia. Aby rozpocząć zamówienie, po uzupełnieniu i sprawdzeniu danych, wystarczy nacisnąć PLUS na dole ekranu.
![aplikacja do fotoceramiki](../../../storage/media/HienjVW4kwkpKINxua918gDsltA5PrV2ewoANFNz.jpg)
2)
Domyślne ustawienia dowodu płatności, metody płatności oraz metody dostawy, aby nie trzeba było wybierać tych parametrów przy każdym zamówieniu. Wejdź w KONTO, a następnie MOJE DANE. Po zescrollowaniu w dół, możesz wybrać własne domyślne ustawienia. W tym miejscu możesz także uaktualnić lub zmienić swoje dane do wysyłki i faktury.
![ustawienia domyślne w aplikacji](../../../storage/media/14NE4EkxkUJwV3e4QOD6nOY1QxqrnomRJepyoxXn.png)
3)
Lista zamówień. W zakładce KONTO -> MOJE ZAMÓWIENIA znajdziesz listę swoich dotychczasowych zamówień. To tutaj znajdziesz
gotowe projekty oraz z tego miejsca możesz
złożyć reklamację dla wybranego produktu.
![konto klienta opal](../../../storage/media/GeXnC7S3LIdnHOhGVfs2m6ij3h6o27YEGUq0Yrcl.jpg)
4)
Składanie reklamacji i zwroty. W tym celu należy odszukać odpowiednie zamówienie w zakładce KONTO -> MOJE ZAMÓWIENIA, a następnie przesunąć go w lewo. Szczegółowa instrukcja składania reklamacji znajduje się
TUTAJ. W zakładce REKLAMACJE I ZWROTY znajdziesz wszystkie swoje zamówienia reklamowane, a także skrót do instrukcji składania reklamacji.
![lista reklamacji](../../../storage/media/Rr9qB1fcrZfbx3SrnyLR3VtaQ3g0gZpgegnilzml.jpg)
5)
Akceptowanie i dodawanie uwag do projektów. Jeśli projekt do zamówienia będzie gotowy, otrzymasz powiadomienie push na swój telefon. Jeśli wyłączyłeś tę opcję w ustawieniach, to sprawdź, czy na ekranie KONTO widnieje ikonka naszego logo, ona przeprowadzi Cię do odpowiedniego zamówienia, dla którego możesz zobaczyć gotowy projekt i zaakceptować go bezpośrednio w aplikacji.
![zamówienia z gotowymi projektami](../../../storage/media/GBS9758IYRx69iqOYPzv2TRXhEv6hORSM4vMJcNM.png)
6)
Cennik i katalog. W aplikacji łatwo odnajdziesz cennik dla klientów biznesowych. Logując się w aplikacji masz dostęp do cennika bez konieczności podawania hasła.
![cennik fotoceramika apka](../../../storage/media/Ux4Yir25JKOl5YKiMNCqjHPz0YMyPiWbhpHH01iA.jpg)
7)
Powiadomienia push. Domyślnie ustawiliśmy tylko kilka z dostępnych powiadomień. Zajrzyj do zakładki USTAWIENIA -> POWIADOMIENIA PUSH i zdecyduj kiedy chcesz dostawać od nas informację na telefon.
![powiadomienia push opal](../../../storage/media/L88Z7mWdZSlqM7X1HcTmznUCPtQlygoHKr9YiELX.png)
8) Masz jeszcze jakieś pytania? O jakie podpowiedzi uzupełnić naszą listę wskazówek? Daj nam znać pisząc wiadomość do naszego biura w zakładce KONTO -> KONTAKT. Tam również znajdziesz miejsce do przesłania swoich uwag technicznych. Jeśli chcesz zadzwonić do naszego biura, w zakładce
KONTAKT dodaliśmy przycisk, który dostępny jest tylko w godzinach pracy naszego biura, czyli pn-pt 8-15.
![kontakt opal fotoceramika](../../../storage/media/aZUabiedjEzR3HbH2Ai2HdvATiAGHcIAThzzS8c9.jpg)
9) Aplikacja Opal pozwala na
szybki i łatwy przegląd dostępnych opcji materiałów, kolorów, czy też formatów i kształtów fotoceramiki oraz fotokryształów.
![dodatki do zdjęcia na pomnik](../../../storage/media/RYOv31n2nCBlogWOGPiTbL9gxdPLRNRMVmRchqkv.jpg)
10)
Edycja zamówienia w koszyku. Możliwość poprawienia wybranych wcześniej parametrów danego produktu, który znajduje się już w koszyku. Wystarczy przesunąć wybrany produkt w lewo, aby zobaczyć możliwe opcje.
![](../../../storage/media/CSWxSlKiqBndfHJR9gAQo4tUwOpwrJdOZLZbH57C.png)
Będziemy wdzięczni za zgłaszanie nam wszelkich usterek i nieprawidłowości! Mamy nadzieję, że nasza apka pozwoli na jeszcze wygodniejszą obsługę i składanie zamówień. Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie, aby nasza obsługa spełniała wszelkie oczkiwania!
Dziękujemy za zaufanie!