Jak złożyć reklamację?

Jako jedyna firma fotoceramiczna w Polsce udzielamy specjalnej gwarancji satysfakcji. Według naszych najlepszych standardów, jeżeli odbiorca nie jest w pełni usatysfakcjonowany z naszej pracy, może zwrócić wszystkie nasze produkty, a my naniesiemy poprawki zgodnie z życzeniem klienta lub odeślemy 100% ich wartości.

Jeżeli nie są Państwo zadowoleni z wykonanego przez nas zdjęcia na porcelanie/krysztale i chcą Państwo je po prostu zwrócić lub poprawić, prosimy o odesłanie fotografii nagrobkowej na adres: ul. Lema 12, 20-446 Lublin wraz z dowodem zakupu (oryginał paragonu fiskalnego lub informacja o numerze faktury w celu wystawienia korekty) oraz formularzem zwrotu lub reklamacji, które dostępne są na naszej stronie w sekcji DO POBRANIA.
Zwrot lub reklamację można złożyć także w naszej apce.                     


Jak złożyć reklamację w naszej aplikacji OPAL APP?


1) Wejdź w listę zamówień (Moje zamówienia)

Moje konto w aplikacji Opal App


2) Wybierz zamówienie, z którego chcesz zwrócić/reklamować produkt

lista zmówień na fotoceramikę

3) Znajdź produkt i przesuń go w lewo

zamówienie na zdjęcie nagrobkoweskładanie reklamacji na fotoporcelaneskładanie reklamacji na zdjęcie na pomnik

4) Wybierz Zwrot/reklamacja          



5) Wypełnij formularz w aplikacji i odeślij porcelankę/kryształ na adres:

OPAL Fotoceramika
ul. Lema 12
20-446 Lublin