Jako jedyna firma fotoceramiczna w Polsce udzielamy specjalnej gwarancji satysfakcji. Według naszych najlepszych standardów, jeżeli odbiorca nie jest w pełni usatysfakcjonowany z naszej pracy, może zwrócić wszystkie nasze produkty, a my naniesiemy poprawki zgodnie z życzeniem klienta lub odeślemy 100% ich wartości. Jeżeli nie są Państwo zadowoleni z wykonanego przez nas zdjęcia na porcelanie/krysztale i chcą Państwo je po prostu zwrócić lub poprawić, prosimy o odesłanie fotografii nagrobkowej na adres: ul. Lema 12, 20-446 Lublin wraz z dowodem zakupu (oryginał paragonu fiskalnego lub informacja o numerze faktury w celu wystawienia korekty) oraz formularzem zwrotu lub reklamacji, które dostępne są na naszej stronie w sekcji DO POBRANIA. Zwrot lub reklamację można złożyć także w naszej apce.
Jak złożyć reklamację w naszej aplikacji OPAL APP?
1) Wejdź w listę zamówień (Moje zamówienia)
2) Wybierz zamówienie, z którego chcesz zwrócić/reklamować produkt
3) Znajdź produkt i przesuń go w lewo
4) Wybierz Zwrot/reklamacja
5) Wypełnij formularz w aplikacji i odeślij porcelankę/kryształ na adres:
OPAL Fotoceramika ul. Lema 12 20-446 Lublin
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępów plików cookie w Twojej przeglądarce.